Garantija

 

iRobot Roomba, iRobot Braava robotams suteikiamos garantinės sąlygos:

 

 

1. Jūsų įsigytam grindų valymo robotui nuo jo įsigijimo datos, suteikiamos tokios garantijos:
1.1. Roboto motininei plokštei [kompiuteriui] – 10 metų garantinis laikotarpis [galioja tik robotams, įsigytiems Lietuvoje iš mūsų distribucinio tinklo: https://www.irobot.lt/kontaktai/];
1.2. Visoms roboto dalims, įskaitant korpusą – 2 metų garantinis laikotarpis, išskyrus 2p. ir 3p. numatytus atvejus;
1.3. Visų modelių iRobot Roomba ir Braava 240 Jet akumuliatoriams – 24 mėnesių garantinis laikotarpis nuo roboto įsigijimo datos.
1.4. Visiems iRobot Braava 390T akumuliatoriams – 12 mėnesių garantinis laikotarpis nuo roboto įsigijimo datos.
1.5. Gamintojo garantija suteikiama šiam produktui, jei jis yra pirktas mūsų distribuciniame tinkle Lietuvoje, Latvijoje, ar Estijoje iš autorizuoto pardavėjo, ar jo partnerių, nurodytų tinklapiuose http://www.iRobot.lt; www.iRobot.lv, ir www.iRobot.ee;
2. Garantija negalioja, jei:
– nėra užpildyta arba yra neteisingai užpildyta garantinė kortelė;
– garantinėje kortelėje nėra nurodytas produkto serijos numeris, įsigijimo data arba trūksta pardavėjo parašo ir antspaudo;
– nesilaikyta techninių eksploatavimo sąlygų (perkrova, robotas ilgai nebuvo valomas, buvo netaisyklingai įjungtas, buvo pritaikytos neoriginalios atsarginės dalys, nustatytas ugnies poveikis, į robotą buvo patekusi drėgmė);
– produktas yra sugadintas dėl gamtos stichijos ar mechaninio poveikio;
– buvo bandoma atlikti remontą savarankiškai;
– grindų valymo robotas buvo naudotas ne vidaus patalpose, arba netinkamomis sąlygomis arba gamybos procese;
– robotas buvo transportuotas nepritaikytoje pakuotėje, dėl ko atsirado gedimų;
– yra pažeistas, ar nutrintas roboto serijos numeris;
– nėra kliento parašo po naudojimo atmintine.
3. Garantija netaikoma:
– Roomba robotų filtrams, velenams, šepečiams, priekiniams ratams, lemputėms, bei kitoms panašioms keičiamoms detalėms, kurios įrenginio eksploatavimo metu nusidėvi;
– Braava robotų lemputėms, ratų padangoms ir šluostėms, bei kitoms panašioms keičiamoms detalėms, kurios įrenginio eksploatavimo metu nusidėvi.
4. Garantija gali naudotis tik pirmasis prekės pirkėjas ir ji negali būti perduodama toliau;
5. Roboto transportavimą į [ir iš] iRobot techninį centrą pirkėjas atlieka savo transportu;
6. Garantiją ir techninį aptarnavimą Lietuvoje teikia:
 
 
iRobot techninis centras
Verkių g. 50, 09109 Vilnius
Tel: +370 682 65050
El.paštas: info@iRobot.lt